.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
92 درصد مازندرانی‌ها کارت ملی دریافت کردند

مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: از 2 میلیون و 252 هزار و 903 نفر جمعیت بالای 15 سال استان تاکنون 2 میلیون و 53 هزار و 995 نفر کارت شناسایی ملی خود را دریافت کردند.
به گزارش شمال نيوز ، یدالله ملکی افزود: به دلیل کاربری شدن کارت شناسایی ملی از نیمه دوم سال جاری از شهروندان و به ویژه‌ روستاییان می‌خواهیم با مراجعه به دهیاری‌ها و شوراهای محل خود نسبت به دریافت فرم درخواست کارت ملی اقدام کنند.
وی درخصوص آمار ثبت وقایع چهارگانه حیاتی در 4 ماهه نخست امسال اظهار داشت: 13 هزار و 561 واقعه ولادت در استان به ثبت رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 8/4 درصد افزایش داشته است.
ملکی تعداد وقایع وفات ثبت شده در مازندران را در همین مدت 5 هزار و 213 نفر ذکر کرد و ادامه داد: در هر شبانه‌روز 42 واقعه وفات به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 6/9 درصد افزایش داشته است.
وی آمار ازدواج ثبت شده در 4 ماهه نخست سال 86 را 12 هزار و 839 مورد بیان کرد و افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد رشد نشان می‌دهد.
مدیر‌کل ثبت احوال مازندران در پایان تعداد طلاق‌های ثبت شده استان را در همین مدت یک‌هزار و 401 واقعه عنوان کرد و گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.